Saturday 31 December 2011

Goodbye 2011,,,Welcome to 2012...

     Hari ini merupakan hari terakhir untuk aku, bahkan untuk semua orang berada di tahun 2011.  Tinggal beberapa jam sahaja lagi untuk semuanya meninggalkan 2011 dan mula bersedia untuk menghadapi 2012. Tak semua insan memasang harapan dan azam setiap kali tahun baru menjelang. Tetapi masih ada segelintir insan yang menitik beratkan hal ini, aku tergolong dalm insan yang segelintir ini.
     Bercerita tentang 2011. Terlalu banyak kenangan selama 365 hari di 2011. Biasa lah, siang tak semestinya cerah sampai ke petang. Kita pun tak boleh menduga bila hujan akan turun, kadang-kadang bila mendung pown hujan tak turun, panas pun hujan boleh berjurai. Sama lar seperti kehidupan, bukan setiap hari, setiap masa kita akan gembira, terkadang sedih melanda jua. Kita tewas di tangan keadaan. Tapi alhamdullillah, sepanjang tahun ni aku lebih banyak menerima kenangan manis dari kenangan pahit.
      Allah SWT masih memberi nikmat dan anugerah kepadaku untuk mneruskan khidupan di 2012. Terima kasih Ya ALLAH.
J
      Kenangan manis dan terindah banyak aku terima daripada insan yang tak jemu2 sayang akan diriku. Aku bersyukur kepadanya kerana beri nafas kehidupan baru untuk diriku. Terima kasih chenta...terima kasih untuk segalanya... Terima kasih ya allah kerana pertemukan aku dengan dirinya. Harap berkekalan di tahun2 yg mndatang....
      Azam baru..???nk tau ker,,rsenyer tak perlulah untuk tahu..ckuplah sekdar diri sendri jeq yg tau...heee...
tp yg pasti adalah,,,,,aku ingin.......

Memperbaiki kehidupanku kearah hidup yang lebih sihat dan teratur....

Salam 2012 dari saya untuk semua blogger especially tuk http://feeqa-love.blogspot.com and 
http://mushukmushuk.blogspot.com ....
Hepy new year for both of you...Luv both of u so much....

Sampai jmpe lagi di tahun yg mendatang...bubye... :)

2 comments:

  1. same2 syg pka :)
    sume yg pka lakukan ikhlass dari lubuk aty pka.. thanx.. moga tahun ni lbey bek dri thun2 sblmnya.. aminnn n dpt capai azam syg uh..:)

    ReplyDelete
  2. insyaallah...semoga yg esa mmpermudahkn semue urusan hmbenye ini... :)

    ReplyDelete